fbpx
Background Image
aboutCannabis / Έρευνες  / Προπόνηση και κάνναβη. Πώς βοηθάει για βέλτιστα αποτελέσματα

Προπόνηση και κάνναβη. Πώς βοηθάει για βέλτιστα αποτελέσματα

cannabistrain

Αν και πολλοί χρησιμοποιούν κάνναβη χαλάρωση μετά από μια κουραστική μέρα, μπορείτε επίσης να τη χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τις προπονήσεις σας και να μειώσετε τον πόνο των μυών. Ταιριάζει σε διάφορους τύπους προπονήσεων, από την βαριά άσκηση έως τη γιόγκα, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Δεν πρέπει να καταναλώσετε πάρα πολύ ποσότητα ώστε να μην μπορείτε να συγκεντρωθείτε ή να βρεθείτε σε κίνδυνο. Φυσικά, αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε στελέχη CBD ή βρώσιμα, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για οποιοδήποτε είδος μειωμένης συγκέντρωσης, που θα μπορούσε να σας κάνει να παρεκκλίνετε από τον στόχο σας.

Το κάπνισμα ή το άτμισμα είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να κάνετε φαρμακευτική αγωγή πριν την άσκηση, ειδικά εάν δεν έχετε χρόνο να περιμένετε ένα βρώσιμο για να επιδράσει.

Υπάρχουν πολλές επιλογές όταν πρόκειται για βρώσιμα που είναι υγιεινά και μπορούν να ενταχθούν στους περισσότερους διατροφικούς περιορισμούς είτε προσπαθείτε να χάσετε βάρος ή να παραμείνετε σε φόρμα. Υπάρχουν σνακ και ποτά που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, vegan, ακόμη και χωρίς γλουτένη. Εάν θέλετε να αισθανθείτε την επίδραση κατά τη διάρκεια της προπόνησης σας, θα πρέπει να προγραμματίσετε να το πάρετε εκ των προτέρων και να του δώσετε τον απαραίτητο χρόνο. Ανάλογα με το πώς το σώμα σας αφομοιώνει τα βρώσιμα και πόσα έχετε φάει εκείνη την ημέρα, με λίγη δοκιμή και προγραμματισμό μπορείτε να τελειοποιήσετε το χρονοδιάγραμμα.

Η χρήση πριν και μετά από μια προπόνηση μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου που μπορεί μερικές φορές να εμφανιστεί μία ή δύο ημέρες μετά την άσκηση.

Σε γενικές γραμμές, θα πρέπει να αποφεύγετε πριν την προπόνηση τα στελέχη που σας κάνουν να θέλετε να πάρετε έναν υπνάκο, εκτός αν πρόκειται να κάνετε μια χαλαρωτική προπόνηση στο τέλος της ημέρας, όπως η αποκαταστατική γιόγκα ή κάποιες διατάσεις πριν πέσετε στο κρεβάτι. Ωστόσο, αυτά τα στελέχη μπορούν να είναι ιδανικά για ημέρες ανάπαυσης, όταν θέλετε να χαλαρώσετε το σώμα σας.

Για ανθρώπους που είναι πρωτάρηδες στην γυμναστική ή επιστρέφουν στο γυμναστήριο μετά από ένα μακρύ διάλειμμα, είναι καλή ιδέα να μην χρησιμοποιήσετε πολύ κάνναβη για να δείτε πως το σώμα ανταποκρίνεται στον συνδυασμό κάνναβης και προπόνησης. Αυτό ισχύει και για αυτούς που είναι μαθημένοι στο γυμναστήριο, αλλά δεν έχουν συνδυάσει ξανά στο παρελθόν την άσκηση με την κάνναβη.

Πηγή

Team_aboutCannabis

info@aboutcannabis.gr